Regulamin

Regulamin współpracy mediów z Pogonią Szczecin

Zasady korzystania z materiałów zamieszczonych w Elektronicznym Biurze Prasowym (www.ebp.pogonszczecin.pl)

Wszystkie materiały (utwory tekstowe, audio, wideo, zdjęcia, grafiki) zamieszczane w zakładach: „Informacje”, „Komunikaty”, „Dźwięk”, „Do pobrania”, „Zdjęcia” są do wykorzystania w mediach przez dziennikarzy zarejestrowanych w EBP.

- Wykorzystując materiał z zakładek „Zdjęcia”, „Grafika” konieczne jest podanie źródła jego pochodzenia i autora fotografii lub grafiki (jeśli jest podany). Np. POGOŃ SZCZECIN SA/Jan Kowalski;

- w przypadku materiałów z zakładek: „Informacje, „Komunikat”, „Dźwięk” nie wymagane jest podanie źródła pochodzenia danego materiału.

Zasady pracy mediów podczas meczów Pogoni Szczecin na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera

- Pracę mediów na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera koordynuje Biuro Prasowe Pogoni
Szczecin;

- do wstępu na mecze uprawnia wyłącznie akredytacja wydana przez Biuro Prasowe Pogoni Szczecin; akredytacja określa również uprawnienia do poruszania się dziennikarzy, fotoreporterów i ekip telewizyjnych w odpowiednich strefach;

- o akredytacje (stałe lub jednorazowe) można ubiegać się za pośrednictwem działającego w ramach
EBP systemu akredytacyjnego;

- warunkiem otrzymania akredytacji jest przekazanie Klubowi danych osobowych niezbędnych dla
organizatora imprezy masowej (zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych) poprzez
rejestrację w systemie Pogoni Szczecin

- ubiegający się o akredytację przedstawiciele mediów zobowiązani są wyrazić zgodę na
przetwarzanie przez Klub w ramach procesu akredytacyjnego swoich danych;

- podczas meczów przedstawiciele mediów zobowiązani są przestrzegać: Ustawy o bezpieczeństwie
imprez masowych, regulaminu obiektu, przepisów PZPN oraz wytycznych Klubu;

- Klub ma prawo odmówić przyznania akredytacji bez podania przyczyny bądź cofnąć przyznaną
akredytację w przypadku naruszenia w/w przepisów lub wytycznych Klubu;

- wywiady telewizyjne (dotyczy również telewizji internetowych) powinny odbywać się na tle
specjalnie do tego przygotowanych ścianek reklamowych lub banerów zawierających elementy
identyfikacji wizualnej Klubu;